Monday, March 7, 2011

Kaksikud


Ma ei teagi nüüd, kas soovida Teile ilusat vastla- või naistepäeva, nii et ma soovin kõigile hoopis ilusat 8. märtsit.

Tänase päeva auks valmisid pisikesed kaksikud. Hõbedased kõrvarõngad kuukiviga ja kuldsed labradoriidiga. Need kivid on ühed mu lemmikud, sest kui pimedas neile valgus õige nurga alt peale langeb, helgivad nad sinakat valgust ja see on minu arust väga lummav ja müstiline. See on nagu virvatuli soos, lähed ja püüad ja püüad, aga kunagi kätte ei saa.

Kuldsed kõrvarõngad tegin tellimuse peale ja hõbedased on veel vabad. Kui keegi soovib neid endale, siis palun kirjuta mulle.
NB! Kõrvarõngakonksud on ostetud.


I don´t know whether you want me to wish you a nice Shrove Tuesday or Women's Day, so I wish everyone a very nice 8th March.
In honor of today, the little twins were completed. Silver earrings are made with moonstone and golden ones are made with labradorite. These stones are one of my favorites, because they reflect bluish light in dark, and in my opinion, it´s a very enchanting and mysterious. It´s like will-o'-the-wisp in the swamp. You go and try to catch it but you´ll always fail.
NB! These earring wires are not made by me.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...